Click here!!!

Wednesday, October 27, 2010

Puteri Harbour

Tergiang- ngiang di hawa telinga tentang puteri harbour ni, tp dari siapa tak ingat yg pasti rupanyer puteri harbour ni lokasi nyer tidak ler jauh dr rumah mama ku sendiri
setelah di kaji baru ler saya tahu yg puteri Harbour ni terletak di Bandar Nusajaya yg hanya beberapa kilometer dr rumah saya di johor, malangnyer mungkin saya di antara yang terlambat mengetahui kewujudan nyer di sini...
Tanpa menunggu lebih lama ku panjangkan langkah menuju ke Puteri Harbour ni tidak lah sejauh yang di sangkakan hanya lebih kurang dlm 15km dr rumah saya di johor... tp kenapa mcm belum siap sepenuhnyer yer kenapa mcm tak ramai org pun mungkin masih terlalu baru, masih terlalu banyak kerja- kerja construction yang dijalankan di sini tp dr pandangan saya lokasi nyer agak strategik betul2 bersebelahan dengan pejabat kerajaan di Nusajaya...
Saya terus ke Puteri Harbour tp berlengah lagi sebab banyak yang bermain difikiran saya so untuk mendapatkan kepuasan hati yang maksimum saya pergi sendiri ke Puteri Harbour ni agak mengecewakan sebab semuanyer belum siap 100% tp dah nampak dah apa yg diorg plan nak buat kat sini
so di sini ada beberapa keping pic yang sempat saya snap utk dikongsikan bersama dengan yang lain
kiranyer saya ni di antara yang terlambat tp bagaimana dgn yang lain dah tahu ker???
saya nak kongsikan bersama yang lain mengenai ada yg ada di Nusajaya ni http://www.nusajayacity.com dan http://www.nusajayacity.com/sdev_puteri.php


















Terdapat pelbagai activity permainan di sini antaranya adalah berbasikal, kenu, boat tour ke Danga Bay dan pelbagai lagi tp rasa mcm tak percaya pula kawasan yang dahulunya sangat pedalaman kini sangat maju.. terima kasih kepada yang membuka mata untuk memajukan negeri johor sekaligus membuka pusat pelancongan dan sekaligus membawa pelancong dari luar untuk lebih megenali Johor dan memberi peluang kepada anak2 muda terutamanya peluang pekerjaan di sini...

No comments:

Post a Comment