Click here!!!

Tuesday, December 28, 2010

Belated Birthday Celebration

Salam semua,
sepanjang saya menghabiskan annual leave last week saya telah dikunjungi oleh family termasuk mama n abah serta adik beradik yang lain.. gembira betul rasanya biler dapat berkumpul ramai- ramai mcm ni semuanya rasa enjoy sangat sambil berbaai activity dapat dilakukan bersama, hilang rasa penat yang ada.. saya suka biler ada tetamu dtg ke rumah lgpun kan ada pepatah tetamu membawa rezeki kepada tuan rumah insyaAllah
ok sebenarnya nak cerita biler adik saya yang no 3 datang actually dia dtg dgn bawak cake sekali rupanya ada perancangan nak celebrate birthday saya dan anak buah saya syakira yg jatuh pd 15 Dec hari tuh, kebetulan birthday saya jatuh pd 6 Dec kan so kami decide nak celebrate birthday kat Satay Station sebab tempat ni dah jd favourite place utk mama saya, dia pasti takkan terlepas makan kat sini everytime dia turun kl hihihihi sedap katanya mcm tuh jugak dgn makcik2 n cousin2 yang lain jauh2 dtg dr singapore mesti ingat nak makan kat Satay Station ni, tp to be honest kan Satay Station ni dah tak mcm dulu sgt dulu satay nyer mmg mantap biler makan tuh terasa mmg puas skang ni biler makan dah few times terasa mcm mentah mungkin dia bakar sekejap sgt kot lgpun customer makin bertambah tp walau apa2 pun diorg kena jaga quality makanan diorg otherwise customer akan lari pergi carik tempat lain.. habis cerita....
harga untuk secucuk satay adalah 0.80 sen, selain dari satay mereka ada menghidangkan mee rebus tetapi rasa mee rebus kat sini dgn mee rebus Hj. Wahid mmg totally berbeza tp saya suka rasa mee rebus kat sini sedap sangat tp semakin hari kan mee rebus nyer makin kurang harga masih sama jugak tp mee nyer boleh di kira dgn jari makin lama makin sikit :-( so kalau makan mee rebus sahaja kena order dua mangkuk wakakakaka selera bukan main lagi kan

ok so minuman yang menjadi kegemaran saya kat sini adalah Air asam boi rege nya pun leh tahan rm4++ ice nyer penuh segelas hihihihi
ok kalau nak tahu satay station ni boleh book tempat tau kalau nak buat apa2 event kan tp rasanya nak book boleh tp dah few times book on weekend dia kata tak boleh n yg paling best diorg ni ada delivery service tau leh hantar sampai depan pintu rumah kita tp kalau nak lagi feel sila lah ke satay station di kampung pandan yer

apa2 pun kami tetap enjoy dgn makanan di samping family yg ada kan, lengkap rasanya biler ada org tersayang keliling kita
nanti saya share kan pic yang diambil masa kat sana tuh ok
Anyway thanks to all my brother, sister n sister in law serta anak buah yang tak berapa ramai tapi cukup meriuhkan keadaan hihihihi


satay ayam dan daging

Birthday cake, jauh ni dr johor


si kecik dah geram tgk cake

Birthday gurl syakira bersama adiknyer aman dan disebelah kiri adam

cuba tgk mata dua org budak lelaki kecik tuh

mee rebus sedappp A+

baju putih Farid adik no 3, baju brown awal adik bungsu

ni hubby saya

close up skit gambar cake

semua nak potong cake

anak kecil yang tak duduk diam

aman yang masih teruja dgn cake


No comments:

Post a Comment