Click here!!!

Tuesday, December 28, 2010

CIMB Oh CIMB

Salam semua,
maaf agak lama tidak mengupdate blog sebab saya bercuti minggu lepas bukan sebab takde internet kat rumah tp alangkah busy nyer saya pd minggu2 lepas kerena melayan tetamu2 yang hadir ke rumah...
Alhamdulillah kali ni dapat jugak luangkan masa nak update blog walaupun hanya sekerat sahaja.
Nak bercerita tentang CIMB, ahad lepas saya pergi ke ATM machine CIMB di concourse tower 1 bersebelahan dengan kedai mesra dan berhampiran dengan kaunter ticket skybridge utk withdraw duit, masa nak withdraw mmg tak sedap hati tp tetap diteruskan jugak tiba2 machine dah kira2 duit semua tp kad tak boleh keluar sebab tersangkut, duit terus tak keluar dan resit pun tak keluar jugak n tiba2 terus machine terus display tergendala (bengong) after few minutes tunggu still tergendala terus naik ker CIMB KLCC utk buat report..
mcm biasalah isi form lah apa lah, officer janji nak call after one hour sebab nanti ada org dtg n collect semua kad2 yang stuck kat machine tp after 10 hours pun tak dak org call n tunggu keesokan harinya pula masih takde org call
hari ni saya dah start kerja n perasaan agak menyirap2 sebab at least ko call lah nak bgtau status tp ni diam membatu dan yg paling best niari aku call one of their colleague bgtau staff yg incharge cuti so saya adalah terkesima sebab speechless, rasanya saya buat report di CIMB sekali lagik di CIMB bukan personnaly kat mamat yg incharge tuh so in case kalau mamat tuh berhenti ker, apa ker so apa citer kes saya ni.. diperam ker?? berkubur???
saya diminta utk check semula pd hari khamis dan yg paling tak best perkara ni pernah berlaku dlm tahun 2000 dulu saya withdraw duit rm500 tp duit tak keluar n dah deduct from account, tak pasal2 turun balik jb, turun naik balai polis central buat report sampai ada sarjan ni ugut kalau kita tgk cctv gambar u keluar mcm mana?? saya pun tercengang sebab adakah saya yg bersalah tp masa tuh malas nak panjang cerita so saya diamkan sahaja tp dlm hati berkata mungkin bukan rezeki aku tp kali ni tak boleh diamkan diri
sekali lagi paling worst hari ni lunch time td saya pergi ke cash deposit CIMB again di KLCC nak masukkan duit tp ntah apa lah malang sangat nasib nya tiba2 machine tgh2 kira duit tiba2 machine tergendala pulak rasa mcm nak menangis lompat2 pun ada tau wey asal lah korang punye machine ni menyusahkan org ekk kalau rasa machine tuh giler ke bengong ker adalah lebih baik jual ke tempat besi buruk dr menyusahkan hidup aku tak suda2 tak sampai seminggu pun dah mcm2 berlaku, bukan sikit tau aku bank in dlm 3K
kalau lah duit aku tuh hilang mcm tuh jerk aku tuntut sampai biler2 tau wey, korang ingat skit skang ni dah ler RM500 aku lesap la ni lagik RM300 korang simpan skang ni pulak RM3000 pulak nak disapu sakit pala kalo mcm ni
tiba2 terasa mcm penat melayan benda2 jelik mcm ni, hari ni saya habiskan masa dgn duk call dorang sepanjang hari dan complian kat customer service dan tiba2 ada seorang officer call katanya dia yg akan siasat kes ni tp kita tunggu dan tgk jer lah diorg ni buat kerja atau tak
apa2 pun saya nak bgtau yg saya dah penat nak melayan kerenah mcm ni

No comments:

Post a Comment