Click here!!!

Thursday, December 9, 2010

Dinner at TGI Friday's

Salam,
terima kasih sekali lagik utk semua yang wish birthday yang saya terima pada hari tu, yang sms, call, yang msg di fb dan untuk semua
nampaknya walaupun kita berjauhan dengan teman2 tapi dengan ingatan tulus ikhlas masih ramai lagik yang sudi mengucapkan hari tua saya, alhamdulillah...
kadang- kadang rasa sunyi biler tanpa kawan2 di keliling kita tp yang paling penting berkawan biar seribu dan bercinta biar satu
malam itu hubby saya bawa pergi makan ke TGI Friday's.. saya ikutkan sajer dah kata makan ke mana2 saya takkan menolak sehingga lah lately ni berat badan saya naik mendadak walau dalam keadaan sedar, tp tekak punyer lah berselera tiap2 hari nak makan mcm2, ketam lah, lala lah, ice cream lah, cokelat lah, semua nak di makan huh!!! letih oden dan biler dah terlebih2 ni baru lah ada kesedaran walaupun sekejap rasa nak kurus balik tp semua nyer hangat- hangat tahik ayam jerk tak ke mana pun...
Mari kita kongsi kan pic2 kami di TGI Fridays yang tak seberapa sebab makanan lain telah di bedal sebelum sempat di snap kerana kelaparan, harap maaf mungkin boleh di snap lain kali
sajer kita layan dulu apa yang ada k..




No comments:

Post a Comment