Click here!!!

Tuesday, October 30, 2012

Arini lunch apa?? Tako Tao

Assalammuualaikum semua, 

Dah lepas2 raya aji ni tekak tak tahu nak makan apa, nak makan nasik dah mcm jemu nak makan mee goreng mamak mcm malas pulak nak menapak kat level 2 tuh, nak makan nasik ayam pun takde selera pendek kata mmg takde selera lah nak makan nasik buat masa ni, padahal aku ni pengemar tegar nasik hihiihi.. ok2 terfikir lak nak ke cold storage nak p cari crispy crepe roll tuh tp sampai2 rupanya kedai tuh dah tutup dah, lepas diorg buat renovation arituh semua dah jd mcm lain so pusing2 nampak rojak mamak mcm tak best jer pastuh ternampak pulak tako ni, dah lama gak dah aku tak makan tako ni biasa makan kat jusco tuh pun dah berbulan2 tak makan, so last2 aku beli tako jer buat lunch

Tako ni mcm campuran ketang, sayur dlm dia ada isi so korang boleh pilih nak octopus ker, prawn, chicken n cheese, unagi or abalone, ikut selera tekak masing2... kali ni aku order chicken n cheese, biasa ambik prawn jer so nak tukar selera, Tako ni bukan besar mana pun ala2 sebesar bola golf jerk kecik tp alas2 perot boleh lah kot, nanti blk aku cr lah apa nak dibedal kan  lgpun pepagi td pun aku blom makan apa2 sebab takde idea nak makan apa hari ni

Sebenarnya takde apa pun nak update niari balik2 raya lemau lah, dah makan banyak sangat so niari aku just blog apa yg aku makan jer kalo korang rajin nak baca layan lah ehhh, bye bye

Chicken n cheese

Peringatan, sila makan diwaktu panas kalo nak rasa lazat

ada 3 ketul jerk harga rm4.90

No comments:

Post a Comment