Click here!!!

Tuesday, October 16, 2012

Mandi kolam

Assalamualaikum..

Saper suka mandi kolam?? aku suka, anak aku pun suka gak rupanyer, dadyy dia mmg lglah suka swimming pun terror sebab dia pernah ambik class swimming, iman ni dah dua tiga kali try celop dia  masuk dalam kolam wuah bukan main lagi kalau boleh tak nak naik atas pun, nak mandi sampai kecut ihihihih..
Hari tuh ada bawak iman pergi mandi kolam untuk kali kedua ke ketiga agaknyer lgpun skang ni yang aku perasan kan kalau time nak mandi dia punyer happy bukan main lagi, masuk jer dalam bilik air tuh nak melompat2 lagi2 kalo tgk air paip keluar melimpah2 aku perasan tgk mata dia mmg tak lepa langsung... seronok lain macam... kalau time gosok gigi tuh dah pandai pusing paip sendiri aku bukak dia tutup, aku bukak dia tutup tu jer lah kerja dia...
so hari tuh bawak ler dia mandi kolam lgpun cuaca mmg redup mata memandang so daddy lah yg kena handle kalo dia masuk swimming pool sebab mummy pun tak berapa reti nak swimming camana nak selamatkan org kalo ada apa2 ihihihih ngewang je lebih padahal maalas nak basah2
bukan main happy lg masuk dlm swimming pool tuh even duduk dlm pelampung pun tp tangan dia tepuk2 nak mencecah2 air.. nak lepaskan dia dlm air tak berani lagi sebab takut selsema nanti lah dah besar sikit baru leh berani lepaskan dia dan yang paling aku terkejut biler daddy bawak dia ke tengah kaki dia berenang2 mcm org dah pandai swimming so amazing betol lah budak kecik dari syurga ni, mummy excited tgk semua benda baru yang berlaku setiap hari.. we love u so ketat2...
ni bawah ni layan gambar yg ada ekk
Actually ada ambik video arituh tp mana ntah hilang lak tiba2


masa ni baru nak warm up
excited tgk air

ok ready iman

focusss


here we go iman

Add caption


ok dah sejukkk + happyyy







No comments:

Post a Comment