Click here!!!

Monday, October 22, 2012

layan jap ptg2




Ø Apakah yang ingin anda lakukan sekarang???
Pergi bercuti or duduk rumah jaga anak

Ø  Siapakah nama neighbour kalau anda ingat??
Kanan ila kiri shahrizat, aku kuat mengingat tp lately hubby ckp banyak benda aku dah tak ingat mungkin lepas bersalin banyak urat dah putus kot, maafkan aku!!

Ø  Barangan beharga yang paling anda sayang??
Semua barang aku, aku sayang even takde harga

Ø  Buah kegemaran anda??
Ciku

Ø  Suka makan diluar atau dirumah?
Tgk mood

Ø  Barang yang ko nak sangat beli?                                                                                                               
Banyak tp kalau aku bgtau pun bukan korang nak belikan

Ø  Sikap orang yang buat anda stress?
Menganiaya aku

Ø  Kali terakhir pergi bercuti dgn kawan2/ family?
Penang

Ø  Kalau ada duit banyak nak buat apa?
Sedekah dan pergi bercuti (bercuti buat aku tenang)

Ø  Warna langsir kegemaran?
Gelap

Ø  Apakah perangai rakan yang paling anda menyampah?
Suka menyampai cerita buat org lain bergaduh!!!! Fed up dgn org mcm ni

Ø  Anggota badan paling hot?
Perot sebab buncit

Ø  Perangai anda yang anda tak suka?
Menggelabah sib baik ada hubby  yang selalu cool kan aku

Ø  Perangai yang anda paling suka
Setia n baik hati

Ø  Adakah anda bahagia?
Bahagia sgt biler ada anak n suami dekat dgn aku

No comments:

Post a Comment