Click here!!!

Tuesday, October 23, 2012

cucu atok dan nenek

Assalammualaikum semua, 

Lagi dua hari kita nak sambut aidiladha, aku takde buat apa2 pun tahun ni mood agak kureng sikit hari ni nak cerita pasal cucu atok dan nenek, bilangan ahli keluarga aku dah bertambah dari 6 orang sekarang dah bertambah jadi 13 orang, ramai kan!!! tu semua termasuk menantu dan cucu mama n abah 

Adik beradik aku tak ramai cuma 4 kerat jer, aku suka keluarga ramai mcm adik beradik mama aku ada 14 orang satu mak satu bapak tau... dm keluraga no 1 aku, adik aku perempuan dan dua orang lelaki, semua dah kahwin kecuali lelaki bongsu yg terakhir, dia tu kahwin lambat sikit kot sebab dia lambat matang hahahaha sukahati jer aku nak ckp org lambat matang, ye lah aku ingat lagi masa time aku study dulu sekali sekala aku blk johor time aku makan mesti dia nak bersuap2 gak, lambat matang ler tuh tak pun manja sebab ko bongsu skang ni dah tak sesuwai nak manja2 sebab dah tua bangka hahahaha...

Rumah mama n abah jadi riuh rendah kalau semua ada balik berkumpul, mcm pasar tani eh pasar tani tak bising sangat mcm pasar borong selangor kot bisingnya, lagi2 cucu2 diorg semua dah semakin membesar kan, semua nya ala2 sebaya kadang2 rasa bingit kadang2 rasa seronok, budak2 biasalah ko bising2 suruh senyap sekejap jer tak sampai 5 minit sambung balik aku pun tak paham ker diorg yg tak paham agaknya hihihi tapi kalau diorg main sunyi2 nanti tak mcm budak lah pulak kan nanti aku pulak yg naik heran sebab sunyi sepi

Now mmg happy sebab keluarga makin bertambah, mama n abah tak kaya ngan harta benda tapi kaya dengan cucu2 yang semakin bertambah, raya baru2 ni adik aku yg no 2 dpt anak lg sorang so total anak dia semua 4 orang, 2 perempuan dan 2 lelaki, best betul dlm usia 30 tahun dia dah ada 4 orang anak, anak sulong pun dah darjah 2 skang ni dia dah boleh focus nak besarkan anak2 jer tp rezeki masing2 kan. Ok kat bawah ni ada few pic aku nak kongsikan, layan ekkk

adik aku no 2, masa ni anak dia masih 3 org lg

anak aku + anak adik no 2

Rezeki hari raya 2012 arituh, nama dia Rizky Rayyan

hubby + aman + adam

adik aku no2, masa ni dia pregnant anak no 4

ni family besar aku

No comments:

Post a Comment