Click here!!!

Wednesday, November 7, 2012

Happy 4th Anniversary

Salam semua, 

Today is the day, Happy Anniversary my dear loving husband... Semoga hubungan kita kekal sehingga ke nafas terakhir dan kalau i dah takde pun u kena ingat i sampai biler2, wife u yang kuat membebel, wife u yang cerewet, wife u yg comel walaupun dah gemok nanti i try diet ekk u punya pasal, wife u yang kuat makan, wife u yg suka makan kari, wife u yang materialistic (eh ni tipu) hubby ckp aku ni bukan materialistic tak caya korang tanya dia, wife u yang tak suka sepah2, wife u yang selalu mintak bantuan u, wife u yang selalu perlukan u...
Thank you for being a GREAT husband to me, being a GOOD daddy to our son iman heykal...

Alhamdulillah walaupun anniversary belom sampai 14 tahun, belom sampai 40 tahun tp syukur semoga kita belajar dari semua pengalaman yang kita lalui sepanjang 4 tahun ni, aku kenal hubby pun tak lama kenal tiga bulan terus decide nak kahwin.. dah gatai eh bukan gatal lah dah jodoh kan terima jer lah lgpun jodoh kita adalah yg terbaek untuk kita, itu aku percaya mmg betul..

Semoga hubby gembira sepanjang kita bersama esp selepas kita dikurniakan baby yg comel + sgt aktif dan lasak, semoga kehidupan kita bertambah berseri dengan kehadiran baby yg kita nanti2 kan, semoga hubby sentiasa ingat kat mummy dan iman walaupun hubby tgh busy tak hingat dan kat mana pun u berada.. 
Semoga Allah panjangkan jodoh kita satu keluarga, semoga kita dikurniakan anak yg soleh dan solehah yg menjadi bekalan kita diakhirat nanti... semoga hubby sentiasa disisi walaupun berbagai dugaan dan ujian yg kita lalui, semoga kita tabah menghadapi segalanya...
I love u lots n forever, iman pun ckp benda yg sama... babababa i love u so muchhhhhh...  


p/s: anniversary arini pagi2 hubby dah banje makan sandwich subway mcm org putih biasa dapat kipap n nasik lemak hihihiihi.

semoga Allah melindungi kami sekeluarga, Amin..

No comments:

Post a Comment