Click here!!!

Friday, November 9, 2012

separuh jiwaku pergi ♡♡

Salam jumaat untuk semua, 

Harini separuh jiwaku pergi, jiwa aku pergi ikut hubby sekali so skang ni jiwa dah tinggal separuh jer yang separuh lagi ada kat rumah dengan si budak kecik clever boy tuh..

Start hari ni sampai ahad hubby takde dengan aku n iman, dia terpaksa join teambuilding co. dia, perkataan terpaksa tuh aku yg suka2 letak, sebab nak pergi bercuti mestilah happy tp aku yg rela terpaksa merelakannya ada peluang takkan tak nak pergi kot, rezeki jangan ditolak dok hihihi...

Ikutkan hati hubby nak bawak semua pergi tp dah kata pun teambuilding kan bukan family day kot so duduk diam2 kat rumah sudah, kali ni hubby pergi ke Nexus Karambunai kat sabah, wooo wooo aku baru jer bercadang2 tgk website dia arituh, survey sana survey sini ingat nak ajak hubby ke sana.. entah mcm mana takde angin takde ribut tiba2 co. dia buat teambuilding kat sana pulak, makan ati hakak...

Nasib baik pergi 3 hari jer bukan 5 hari, sambil terkebil2 tunggu hubby balik, hari ni hubby aku bertolak pukul 5.00am dr rumah so flight dlm pukul 6.45am, dlm pukul 9am lebih mcm tuh dia bgtau dah sampai, syukur selamat sampai... 

Hubby ada bg gambo2 kat sana, next time ada rejeki aku, hubby n iman sampai sana ekk InsyaAllah, ni baru separuh hari daddy dia da pesan nanti blk ambik gambo iman sebab daddy dah rindu kat iman.. sat g balik nanti aku ambik gambar2 seksi iman bg kat daddy biar daddy tak lena tdo malam rindukan iman, cepat ler sikit dia balik kan 

Walaupun aku jealous nak ikut hubby tp aku nak bgtau hubby have a safe journey n drive safely (drive kapal terbang tuh elok2 tau) hahahaha melalut pulak... Enjoyyyyy the trip sayang.. mummy n iman tunggu daddy pulang bawak ikan bilis hihihi... takkan ikan bilis jer kot bawak lah souvernir yg special skit utk mummy k

last but not least WE GONNA MISS U SAYANG

first pic dr hubby, from karambunai with love
p/s: from kl with love, mummy n iman 


No comments:

Post a Comment