Click here!!!

Tuesday, November 27, 2012

Seafood Sabah

Salam semua,

Sorry ekk kalo ada yang tersesat baca blog aku ni tunggu aku update cerita terbaru dah lama dah tak update citer baru, anyway arituh masa hubby pergi karambunai mama n abah dari johor dtg temankan aku kat sini, aku kan penakut so diorg dtg ler temankan aku.. lepas2 tuh dah busy ntah apa2 jer kat umah tuh yg lama dah tak update blog

Anyway nak citer hubby balik dr Karambunai arituh mcm biasaler, dah bekalkan dgn sunblock pun masih kena sunburn lagik nasib baik kalo tak mesti lagik rentung, sampai2 aku siap tanya adik aku lagik betul ker abang tuh hahahaha baru 4 hari aku dah tak kenal, bukan tak kenal lah masa tuh gelap so aku tak perasan sgt pun..
Hubby nampak seronok blk dr bercuti cuma mungkin agak penat sikit lah, balik dr Sabah hubby ada beli sedikit buah tangan untuk kami, mummy dapat pearl brooch, tshirt, keychain, hubby ada beli butang baju melayu pearl, udang harimau, ikan bilis dan udang kering, not bad kalau di kira2 mmg kat sana lg murah dan aku perasan udang kering dia pun bersih lain mcm kalo comparekan kat sini habuk dan kotor je lebih
Aku tak sempat nak snap semua pic yang ada adalah pic udang harimau jerk, heran betol lah kenapa udnag dia tak fresh sgttt penat laki aku pikul dari jauh apasal udang harimau ko tak fresh, adakah korang berniaga dengan cara menipu since korang dah packing siap2 kan dengan alasan korang packing ikut protokol Airasia dah tetapkan tp hagaklah sikit kot orang beli jauh2 dengan harapan dapat rasa udang fresh ni aku perasan kan udang nyer macam dicampur, ada dua tiga ekor jer yg mcm elok sikit yg lain hampehhhh... Lesson learn lepas ni kalu p sana nak beli seafood kena lebih hati- hati bukan untuk aku jer utk semua yang ke sana k, aku nak pesan ni kalau ada peluang nak pilih sendiri udang- udang tuh adalah lebih baik!!!!

Apa pun alhamdulillah sebab hubby dah ada ngan aku n iman, itu yg paling best udang lembik ker, lembab ker itu belakang cerita yang penting tuannyer dah ada dgn aku.... windduuuu sgt
ni ada dua tiga keping pic yg aku sempat snap nanti aku update lagik ekkk

si peniaga pesan jangan kenakan air, tak paham dah tuh nak cuci mcm mana

size dia lebih besar dr ibu jari

satu kotak RM55, ada dalam 21 ekor kot

besar satu pinggan dua ekor, besar lah tu

No comments:

Post a Comment