Click here!!!

Wednesday, March 17, 2010

Brooch hilang???

Salam,
hari ni nak citer pasal satu tajuk ni brooch aku hilang dalam toilet, masa tuh aku nak ambik air sembahyang so aku g lah toilet lepas tuh aku pun terus jer masuk opis tanpa mengambil brooch aku tadi tuh, tp masa aku letak brooch tuh hati aku dah terdetik dah
tak sampai 2 minit kawan aku azian baru keluar dr toilet dia tanya aku eh brooch kau ker kat toilet tuh, aku pun baru teringat aah mana?? "ko dah ambil ker?" dia kata nak ambil tp takut silap org lain punyer brooch aku pun terus lah bergegas ke toilet nak ambil brooch dalam sekelip mata jer aku ke toilet aku tgk dah lesap, boleh????
Ish setahu aku, aku letak kat tepi tuh jerk takkan lah hilang kot.... mmmm dah cari dua tiga kali pun takde mmg hilang lah jawab nyer, ntah siapa agaknyer yg terlalu ringan tangan brooch aku pun ko nak rembat, brooch kecik lah tuh bukan batu swarovski pun tp since brooch tuh adalah brooch yg paling lama aku pernah pakai 2 tahun lebih kurang so aku bengang betullah lah siapa lak lah yg ambik brooch aku tuuh, heyyyyyyy pulangkan lahh!!!!!
Apa- apa pun aku redha lah bukan rezeki aku agaknyer, takper lah aku tak kisah tp rasanyer ko tak patut ambik kan, tul tak???? :-(

No comments:

Post a Comment