Click here!!!

Tuesday, March 23, 2010

i hate being away from my hubby


Hoping the time goes fast for three days, i've never been away dengan hubby after we get married 1 year n 4 months so this is the first time aku berjauhan dengan hubby selama 3 hari, i knew am gonna miss him so much...
Anyway hubby pergi outstation dengan colleague office dia ke Penang, no choice mmg kena pergi gak kena meet up with all customer yg ada kat Penang n unluckly aku mmg tak boleh ikut because reason yang pertama dia pergi 3 hari so takkan aku nak cuti selama 3 hari gak kot, reason yang ke 2 dia kena pergi together with their office colleague dan yg ke 3 diorg staying together mean lelaki n lelaki dan perempuan with perempuan lah, dont get me wrong k...
Aku mmg tunggu jer peluang hubby kena outstation ke Penang tp dia pergi beramai2 lak this time so aku mmg kena mengalah, maybe later we can go together sayang... pergi bukit bendera, lepak kat batu Feringghi, makan nasi kandar tiap2 hari n shopping jeruk kat bazar chowrasta (betul ker aku spelling ni)..
Anyway am gonna miss u so much... n siapa nak layan aku kat rumah within 3 days ni, before ni pergi kerja hubby hantar, balik kerja hubby ambil, dinner mesti dgn hubby, kadang2 lunch pun selalu ngan hubby, kalau belakang badan aku gatal hubby yg garu kan, kalau sakit perut hubby yang sapukan minyak... 3 harini semua aku kena buat sendiri
Semoga aku dapat membiasakan diri dengan keadaan ni, take care to hubby and hoping the time goes fast sayang....

No comments:

Post a Comment