Click here!!!

Tuesday, March 16, 2010

Which one to choose... pening n pening


Tak tahu nak pilih yang mana satu, apa2 pun baju untuk majlis di johor semua dah settle wedding planner yang siapkan semua nyer tapi baju utk di Putrajaya semua masih kabur lagik... tp yang pasti theme colornyer adalah gold color... dah try macam2 baju tp mcm tak selesa jer semuanyer dan ada yang tak sesuai sebab nak pakai baju ni kena ikut cutting badan kita mcm mana sesuai ker nak pakai kebaya, kurung modern??? kat Putrajaya ni aku decide utk pakai jer baju yg dah siap lagipun baju dia semua nampak masih baru lagi, tapi kalau yang design lama tuh mmg aku dah bgtau tak nak siap2
sekarang ni musim dan fesyen dah berubah so kenalah ikut peredaran zaman kan, apa2 pun aku pilih france lace utk wedding aku kat Putrajaya.... So ni final kena pilih gak n decie so agak berpeluh jugak lah akak pilih baju dan jangan tak tahu siap ada yang ketat lagi hahahahah....
dah berkenan tp terketat pulak gituh... mcm mana ler pengantin leh put on weight ni erkkk tak sesuai gituh... ko nak jd pengantin boyak ker ahhahaha....
kat sini ada beberapa persalinan yg aku dah cuba so apa lagi layan jomm...




Pilihan ibu mertua, tp rasanyer ni sesuai utk pengantin yang pakai tudung


ni pulak rasa tak selesa sangat



Ha ini yang saya carik, combination french lace dan design terbaru






Ini pilihan yang terakhir dan ini paling saya tak suka dan tak selesa








No comments:

Post a Comment