Click here!!!

Tuesday, March 16, 2010

Preparation on My Big big Day



Finally semua dah buat decision My Big Day will be 8/11/2008, wow mcm tak percaya pun ada rasanya tp mcm mana pun, aku kena berdiri di bumi yang nyata, aku dah nak kahwinnnn yahooooooooooo.................... tak tahu mcm mana nak describe my feelings right now tp inilah yang aku selalu doa dan impikan, aku telah jumpa Mr Right dan aku nak kahwin.....

Persiapan demi persiapan aku dah buat, ada yg menyenangkan, ada yg memeningkan tp apa2 pun aku tak kisah once in my life aku akan buat apa sahaja, dengan bantuan beberapa orang yg rapat serta tercinta aku berjaya jugak menyiapkan segalanye dan yang paling best, belum lagi waktu nyer tp ada org dah bg present, nak
amik pun malu... siti haslinda nama dia tak sabar2 nak bg present katanya nak bawak g johor nanti besar sangat dan dalam masa yang sama aku ngan azhar ngan cr comforter kat umah baru kami kat pandan utama nanti so tu lah semuanya kebetulan.........

Bermula dari mengedar kad detik demi detik dengan penuh kesabaran aku lalui segala nyer... walaupun pening tp aku bahagia....

Ucapan terima kasih kepada mama, abah, mak cik- mak cik tersayang, ziela yang banyak tolong aku siapkan gift, maan yang bawakan gift dr bandung, nurul yang belikan gift dan telekung kat bandung dan sponsor gift yang banyak utk kanak2 serta susah payah mencari gula- gula dan chocolate color tema aku thanks a lot, jasamu semua akan ku kenang sampai biler2, kalo korang semua takde lagi lah pening kepala ni nak menyiapkan semuanyer.




kotak cenderahati untuk tetamu



Pot puri buatan sendiri untuk tetamu



kotak cenderahati dari bandung utk tetamu with deco

No comments:

Post a Comment