Click here!!!

Tuesday, March 2, 2010

Mereka datang merisik


14th June 2008 ada orang datang merisik jeng jeng jeng family azhar dan kalo nak tahu first day meet up 13 March 2008, so maksudnyer genap 3 bulan dia datang melamar, bagaimana agaknyer perasaan masa tu ekkk takde rasa apa2 pun happy semacam jer apa yang di harapkan semoga semua nyer berjalan dengan lancar dan aku yg kat dapur tgh memasak tiba- kena panggil alamak, dah ler comot tgh masak ni kena panggil kenapa????????? OOOooooo rupanyer ada aksi menyarung cincin tp bukan dr bakal ibu mertua tp dr mak Ngah bakal suami aku heheh ok lah tuh..... ada sedikit gambar utk tatapan semua Masa ni rasa malu bercampur ngan rasa happy pun ada rasa cam nak lompat2 jerk sebab dah ada orang nak kahwin ngan aku hihihi... tp tu lah yg paling teruja sebab semua nyer berlaku tanpa di duga, tapi walau dengan siapa pun aku kahwin mama tak akan aku sia- sia kan.... percayalah........ I LOVE U SO MUCH, FOREVER N EVER MAMA...
















Majlis merisik di adakan dengan simple nye.....


No comments:

Post a Comment