Click here!!!

Tuesday, March 16, 2010

OuR sWeet MoMenT





Our sweet moment sebelum berkahwin, rasanya mcm nak habiskan setiap masa dan hari dengan dia My Mr Right (Azhar), he's cool and one more thing he's my problem solver, kalau aku ada apa2 masalah just one call insyAllah dia leh wat hati ni rasa tenang dan boleh berfikir ngan baik untuk make a gud decision, nak di katakan sampaikan setiap benda yg remeh temeh semua nak share dgn dia sebab dia leh bg a very- very gud idea ehheh dan

Dinner at Sundanese KLCC

At the same time aku menggunakan masa2 yang ada ni untuk buat all the preparation on my wedding aku lah yg survey, dari wedding exhibition, beli sourvenir, idea... theme color sampai lah mencari barang dan semua nyer aku cuba buat sendiri tp tu lah ikutkan semua benda nak buat sendiri tp mana ler cukup tangan kan, lgpun tak sangka lak aku kahwin 2008, tak terfikir dek akal tp dah Tuhan tetapkan jodoh aku dengan hubby so aku bersyukur...


otw dari Kimi's wedding

Apa2 pun kami inginkan majlis yang sangat sederhana, majlis yag berjalan dengan lancar dan yang paling penting majlis yang diberkati dengan harapan berkekalan hingga ke akhir hayat, rasanya semua ada angan2 yang sama kan...




F1 2008







No comments:

Post a Comment