Click here!!!

Tuesday, January 29, 2013

Ben's Pavillion

Salam semua,

Ok hari ni aku nak citer pasal makanan hari tuh hubby bawak aku p makan kat Ben's anyway aku tak pernah lagik makan kat Ben's ni tp ada opismate hubby recommend  dia punyer dessert nama apa ntah tuh mmg terbaek, so aku n hubby pantang dengor benda sedap- sedap ni maka dengan meleleh air liur kami pun memulakan langkah pergi ke Ben's tujuan tak p klcc adalah sebab bosan dah hari- hari mengadap pun aku ajak jugak ke klcc bukan aku yg bosan tp hubby yg bosan aku pun tak paham, aku ke klcc hari- hari takdak pulak aku ckp bosan hahahahah... sekali sekala ke pavillion yg penuh org tuh ok gak layannnn lg pun nak p makan jer pun bukan nak cr barang or shopping so layannn..

Aku p Ben's ni ptg dah dalam pukul 4 kot so kira mcm dinner ler so sampai mmg lapar tgk org boleh tahan penuh gak rata-rata mcm nyembang jerk so aku tak pernah ada experience makan sini so kita pun order lah opsss sebelum tuh aku dah google apa yg diorg recommend makan kat sini so air hubby order


Assam Refresher
assam boi, lime, cucumber & soda RM 9.90
Assam Refresher ni ok lah so so jer bg aku sebab ada assam boi, lime, soda tp yg tak paham tuh apa tujuan letak cucumber dlm air tuh erkkk mmg aku tak paham sebab dah nak habis hubby minum baru aku perasan ckp ehhh apahal lak ada timun lak dlm tuh tak kira lah timun jepun ker timun malaysia tp mcm tak sesuwai lah wey erkkk....
Pad Thai Seafood Linguine
stir-fried with asian spices, prawns, calamari & chives RM22.90


Ini pulak meal yg hubby aku order pasta, mmg aku tgk kat sini rata- rata orang makan pasta n sandwich so kita try yg ni rasa mmg adalah sgt mengecewakan tawar hebeh tak sodap lah bg tekak aku adalah sgt2 tawar sebab tekak aku dah biasa makan kari pekat2 agaknyer so biler makan benda ni adalah sgt tawarrrrr, tasteless... seafood pun tak berapa meriah




Crabmeat Linguine Puttanesca
robust tomato sauce flavoured with anchovies, capers & chilli flakes RM25.90

Ini meal aku yg order pun aku rasa boleh lah so so aku n hubby makan tak habis, jarang- jarang we all makan tak habis yer so korang nilai sendirik
Hearty Chicken & Vegetable Soup
with parmesan crisp and garlic toast RM 14.90 (pic from google)

Ini chicken sup dia aku order untuk anak bujang aku n malas nak comment  

Macadamia Cheesecake Sundae
ice-cream, caramel & macadamia cheesecake chunks RM10.90

Ok ini dessert yg opismate hubby recommend this one mmg aku ikhlas puji sedap tp bg sesiapa yg tak suka manis sgt yang ni tak sesuai sesuai sebab caramel dan ice cream adalah combination yg very very sweet hokay
Hot Chocolate RM 8.90

Ini aku yg order tak tahu nak minum apa so teringin nak minum hot chocolate cuaca mendung so minum panas- panas pun sodap, not bad hot chocolate u all pernah rasa kan


Anyway tq hubby belanja kitaorg makan n minum ptgk kat sini, hubby pun ckp makanan dia agak kureng tp dessert sedapp so lepas ni aku tak dtg sini lagi dah sebab aku pergi ke Full house makanan dia adalah meletop sedapppppp!!!!!!
Nanti aku blog pasal full house pulok yer penant lah tengkuk duk mengadap pc lama2 ni hihih bye u alls semua makanan dan sesiapa yg terlibat tiada kena mengena samada yg masih hidup ataupun yg tiada ia hanya pujian dan teguran yang ikhlas dari haku..... 

 
















No comments:

Post a Comment