Click here!!!

Friday, January 4, 2013

Mummy Birthday present

Salam semua, 

lama sungguh aku tak hupdate blog ni, ini semua angkara mim alif lam sim mmg sangat malas yg teramat, dah badan pun semakin malas, come on azam baru tahun baru ni kena rajin- rajin jangan malas- malas buang jauh- jauh perangai malas tuh ok.. 

Cerita ni adalah berkarat sekian lama nyer dah masuk tahun lain pun dah, ok arituh sempena birthday kali ni hubby takdak pun buat surprise2 birthday kat aku pun tp malam tuh dia ajak kuar pun aku dah mcm mesti ada apa2 ni, mesti ada apa2 ni tp rupanyer takdak apa2 pun mmg dia ajak jumpa org pun tp aku jer yg mengelabah perasan mentang2 lah birthdya lg beberapa jam aku lak yg mengelabah berokkk wakakkakakaka....
This year takdak tiup2 cake pun mungkin sebab dah tua kot, tua sgt lah aku dulu selalu pikir mcm mana ler aku biler dah berumur 30an nanti, nah skang tgk ler diri sendiri semua dah kembanggg aku pun tak sudi nak tgk nak kurus bukan main susah lagik tp kalo makan mmg tak hingat2 hihihihi... ok tgh2 makan lepak kat area equine park tetiba kul 12 cousin2 aku wish birthday termasuk ler hubby aku kan of coz lah org yg pertama n tetiba kuar kotak hadiah, wuah berderau nyer sebab aku jarang dpt present yg aku tak tahu mmg sgtt suprise kat situh jugak haku koyakkan sampul tuh nak tgk apa dlm nyer nak tgk best tak sebab kalo tak best nak suruh hubby tukar mcm yg aku nak hahahaha... giler kan tp lepas dah koyak2 terpanjat boboi sebab mcm handphone jer gituh, koyak koyak habis wuah mmg handphone lah hihihi... terpanjat sekali lagi hakak rupanya hubby belikan hp baru samsung SIII, tak sangka lak kan tak mintak pun dapat handpung baru rasa nyer dua tiga bulan lepas baru tukar hp blackberry bold yg baru la ni dpt yg lagi baru, saper yg tak suka cuba bgtau aku sikit hihihi... 

Anyway tqvm sayang tak terhingga hujung kaki sampai hujung rambut, pastu aku update kat fb "tq sayang for the present dpt hp, i love u" pastuh ada pulak yg komen wuah dpt hp dan dan ckp love dan sayang bagai, oiii dah kata laki mmg lah sayang sampai mati, bengong btol lah tak bg handpung pun aku sayang gak.. dia bawak aku p makan kedai mamak pun aku sayang sampai mati... 
to be honest aku mmg tak mintak pun handpung samsung SIII ni tp ntah dia dah niat nak belikan kot so aku terima, terima kasih daun keladi lepas ni yang doa hubby nyer rezeki melimpah ruah sampai masuk umah jiran sebelah, thank you for remember my bestday kalo tak hinggat nanti i nangis hentak2 kaki majuk, thanks for being my partner in my life, bak kata u dulu "to give you this as a gift is nothing, to have you in my life is everything"


love this...

tgk ler anak bujang sibuk nak capai present mummy

iman serious noh..

tq hubby, love u loaddsss


No comments:

Post a Comment