Click here!!!

Thursday, January 17, 2013

Manhattan fish market


Sila mengecir dengan gambar ini

Salam Jumaat semua,

Pasti semua orang rasa seronok kan hari ni sebab hari ni adalah penghulu untuk semua hari dan yang paling best hari ni hari last bekerja esok dah cuti sabtu, boleh lah berehat di rumah bagi yang dah berkahwin weekend lah hari yang boleh spend time dengan anak- anak, boleh masak segala jenis juadah untuk keluarga tercinta, aku ingat esok nak buat nasik lemak daun pisang lah sedappp btol makan panas2 tak cukup sepinggan hihihi...

Arini nak citer pasal makan kat manhattan citer nyer dah lama tp duk perap ngan sos bbq tuh yg lama skit baru nak blog, erkkk apasalah skang ni aku ada penyakit mim alif lam sim yg kuat sgt "Ya Allah jauhkan aku dari penyakit malas" sesungguhnya aku perlukan semangat untuk semua perkara terutama ingin beribadat kepada Mu Ya Allah... Amin..

Actually aku ada beli coupon kat I love discount arituh untuk p makan kat manhattan ni, anyway dah lama dah nak p makan tp ntah ler mcm asyik tak singgah jer kalau lalu tu kekadang tuh kebetulan perot kenyang masa lalu depan manhattan so arituh aku nampak ada coupon so aku belilah tp before aku nak proceed dgn beli belah coupon ni first thing yg aku buat adalah aku call manhattan tu sendiri aku tanya kalau menu yg aku order tuh walk in berapa diorg ckp dlm 80++ so dlm i love discount ni diorg offer RM50.00 so mmg berbaloi lah kalau aku beli coupon ni, so aku pun terus ler beli tp lupa nak tgk expired biler

Tp kan masa hari yg aku pergi tu tut tut masa aku masuk kat manhattan tuh diorg ckp coupon hakak dah expired wuah mcm mana aku leh lepas pandang tgk biler expired ni, hampa lak perasaan tiba2 hahahaha iyo2 jer kak kiah menyusur ke manhattan sekali expired pulak hihihi buat malu jerk tp kan diorg punyer manager ni bagus dia bgtau manager dia still boleh accept lah cuma dia perlukan details aku, takde hal kalo korang nak photocopy ic pun aku bg janji aku tak rugi rm50 tuh, kalau rm5 aku halal kan jerk hihihi....

So my advice kalau u all nak beli coupon kat groupon ker, kat i love discount ker, living social n n etc first thing tolong check dulu exact harga berapa and please read the details mcm arituh aku tgk ada offer hotel rm180 tp only on weekdays tp biler aku call hotel directly n tanya kalau walk in berapa hotel nyer rate RM180 gak but available on weekend so be careful mmg ko tak rugi apa sgt pun tp jd lah consumer yg bijak hokay itu ajer pesanan aku...

Aku p manhattan putrajaya that day the nearest lg pun tak de org sgt pun, org putrajaya suka makan nasik kot hiihihhi... ada gambo aku nak share mmm mmg berbaloi lah tp kan aku rasa dia nyer seafood kat manhattan ni dah tak mcm dulu ler, tak fresh mcm pakai seafood yg frozen jerk yg terbaek dessert dia laki aku makan sikit jerk aku belasah semua sampai licin nah layan pic ni



seronok di bawak berjalan

cala- cala drinks

daddy n iman posing dulu

daddy suka melayan budak cekenot ni

smiley face

nak makan baca doa dulu lah sayang bukan menyanyi

Giant fried Platter

Mud Pie Madnes- melting yummy yummyy!!!!


aik dah makan pun lapar lagik ker geget stroller tuh...










No comments:

Post a Comment