Click here!!!

Monday, January 28, 2013

lebih rajin!!!

Salam isnin, oppsss maaf salam selasa, mentang- mentang lah hari isnin cuti semalam sampai lupa hari ni hari apa.. anyway lepas dah cuti panjang- panjang ni aku adalah malas tahap cipan n gaban, cipan ker gaban ekk dua- dua pun ok lah... lepas dah cuti panjang aku adalah sgt malassss ikutkan nak sambung lagi seminggu erkkkk....

Hari ni terasa rindu sgt ngan anak bujang sebab dah cuti lama berkepit dgn dia jer sepanjang masa so aku adalah terbayang- bayang dia sgt hari ni, balik nanti nak peluk dia ketat- ketat
Hari ni aku nak citer pasal gadget baru yg hubby aku belikan setelah sekian lama aku mintak hihihi... mengada2 dah ada dua kat rumah pun nak request lagik bukan apa tp yg ada tuh mcm tak ummpphhh lah yg aku nak ni aku pernah try pakai kat rumah cousin aku rasa senang dan sgt baguss + sgt bestt. Anyway lepas merengek pujuk- pujuk banyak kali hubby pun decide belikan jugak tp bukan belikan sebab rupanya hubby boleh redeem point n tak pasal2 benda ni dapat free + dpt barang lain jugak.. tgk untung betul tak pasal2 dapat barang free
Lepas ni aku kena rajin- rajin lah sedut sebab kalau tak nanti kena bebel dah beli tp masih malas gak, aku pun dah ckp lepas ni aku lg senang nak sedut kalau umah aku bersepah, cepat dan mudah..
time kasih hubby sayang u ketat- ketat sebab belikan i benda ni lepas ni wife u akan lebih rajin lagik tp kalao malas gak u tolong sedutkan eh leh tak?? hihihihi
So ini ler benda yg hubby aku belikan ringan dan senang 

yay dpt vacuum baru!!!

walaupun kecik tp suction dia kuatttt!!! korang try




1 comment:

  1. Iron Queen Slots from Iron Queen - TIITIAN ART
    Iron Queen has the classic 5 reel, 20 payline slots, and is very playable titanium athletics in your titanium nitride coating pocket. You also get a titanium earrings hoops free titanium sheet bonus to seiko titanium play the Free Spins feature when

    ReplyDelete