Click here!!!

Thursday, January 17, 2013

kenangan terindah

Salam korang semua...

Harini ada mood nak berblog asyik duk baca blog orang jer blog sendiri dan kena makan ngan anai2, huh pandai pulak anai2 ni cari blog aku kan hihihi... mengarutttt sila jangan layannnn

Biler aku pikir- pikir kan agak- agak kan ada ker orang baca blog aku ni ker aku yang syok sendiri ekk mcm sorang blogger yg aku tgk tuh mcm glamour sgt pastuh duk blog pasal benda yg best2 jerk, pasal benda yang hot2 jer semua hebat, semua branded kadang2 gatal jer jari aku ni nak comment emmm nak kata aku jealous idak ler sebab aku bukan nyer hebat or setanding dgn diorg pun, aku berblog ni pun sebab nanti biler iman dah besar boleh ler dia baca apa yg berlaku sepanjang kehidupan dia kat dunia ni dengan aku kalau nak cerita satu- satu mmg tak hingat ler semua nya so kalau aku blog ni at least boleh lah dia tgk kenangan2 aku dengan dia biler aku dah takde nanti dan boleh lah dia simpan kemas- kemas dalam ingatan dia sampai biler2 semoga menjadi kenangan... kenangan yang terindah dalam hidup aku, daddy dan iman semoga tersemat di ingatan selama aku berblog ni kalau ada saper2 yang tersesat baca masuk dalam blog aku kalao aku mcm ter-riak, terbangga korang tegur lah aku kadang- kadang tgh aku menaip naip ni mungkin aku tak perasan.. korang tegur aku ye in Sha Allah aku terima tp korang komen ler yg membina jangan lah yg membinasakan nanti aku kecik hati nanti aku majuk hahahahah poyos sgt ler mummy iman ni, masa tgh menaip ni aku teringat anak bujang aku lately ni dia mcm manja sangat balik kerja dlm kereta dia mesti nak geget aku, aku pun tak paham... kadang2 tgh main nampak aku dia merengek- rengek rupanya nak susu..

Now aku dah feel something iman tgk aku pun dah penuh makna dulu dia tgk aku mcm kosong skang biler dia tgk aku, aku mcm nampak sesuatu dlm hati dia penuh bermakna ker aku jer yg perasan takpe lah naluri seorang ibu korang tahu ler sendirik kot kan tak yah ckp banyak2, kalo aku balik kerja tuh mcm2 kerenah dia merengek lah, main2 sorok2 dlm tudung aku lah, gegt tangan aku ler semua t uh nak tarik perhatian jer pun mummy tahu sayang awak nak perhatian dari mummy, In Sha Allah sehingga ke nafas terakhir mummy akan berikan kasih sayang pada awak... Nanti kalau mummy dah takde jangan lupa doakan selalu untuk mummy ye sayang...

amak bujang buat muka serius...



No comments:

Post a Comment