Click here!!!

Monday, January 28, 2013

gosok jangan tak Gosok...


Salam selasa,

Gosok jangan tak gosok korang ingat tak lagu saper tuh lagu spider lah lagu tam spider, aku minat sgt ngan tam spider tp dulu- dulu lah skang ni kumpulan spider tenggelam timbul, tenggelam timbul lepas tuh tenggelam tak timbul2 pun senyapppp jer tp lagu yg paling femes amous masa tuh lagu ni lah gosok jangan tak gosok...

mmg bestt ni aku nak citer pasal gosok jangan tak gosok tp bukan gosok mcm aladdin gosok tuh ni aku nak citer pasal gosok gigi, bulan lepas aku satu family p klinik gigi actually plan nak p klinik gigi qistina tp masa aku dtg tuh clinic tutup call takde org pick up aku suspect doc sakit gigi tuh yg sampai tak boleh nak pick up hp so kita merayau cari klinik kat area situh jugak last- kast jumpa klinik gigi an- nisa besar gak nasib baik masa sampai tuh tak ramai org biasa nyer kalau nak p jumpa dentist ni kena make apppointment so citer nyer hubby dah buat appointment dgn dentist dekat area klang lama dentist cee yee nun alif tp kan biler aku survey2 klinik tuh klinik lama so dengan imaginasi aku yg tingggi giler ni aku terbayang kan klinik tuh tak berapa bersih + aku terfikikan equipment yg doc gunakan tuh equipment lama so aku rasa geli, so lepas aku disscuss ngan hubby kita decide tukar klinik last minute...

Aku tak terbayang kalo klinik gigi kotor dah ler doc nak cek gigi errkk geli nak muntah, keluar muntah hijau bagai nak skip dah tak boleh takkan ko nak lari pulak biler ko dah sampai klinik tuh nampak klinik tuh kotor tp biler aku dengan nama nyer aku rasa mcm tahap kebersihan nya amat lah dikhuatiri nama klinik aku tak hingat tp aku dah terbayang klinik lama so aku rasa geli, sorry lah aku ni ada penyakit geliiii
at last kita p klinik An- nisa kat equine not bad, klinik gigi tingkat atas bersih baru sukaaaa sgt sementara tunggu dua org patient yg lain ada tv hall yg banyak sofa, ada indoor playground untuk anak bujang aku biler nama kena panggil masuk dlm fuyoooo equipment besar bagai color putih bersih suka suka, psycho lah aku ni tgk bersih aku pun excited nak buat scalling gigi lepas sorry sebab mmg terlupa sgt nak capture gambar, firstly aku yg buat scalling lepas tuh aku kuar hubby nyer turn dia tak caya aku dah buat kenapa kejap sgt, ye lah gigi hakak tak banyak karang hihihi... so lepas tuh turn hubby tak tahu apa perasaan dia sebab dia mcm tak pernah buat kot nampak mcm dia ngeri tp buat2 cool hihihihi... last sekali iman heykal nyer turn bukan nak buat scalling pun nak tunjuk dc gigi dia jer pun nak bukak mulut adalah susah yer mcm ada intan permata lg pun dia kecik sgt so doc advise everytime lepas minum susu doc suruh bilas minum air kosong takut gigi rosak color hitam mcm separuh budak tuh ngeri aku tgk...

At the end kitaorg ada tanya nak buat whitening berapa cost nyer dia kata dlm 1k++ dekat 2k so tak jadi nanti lah kalau ada duit terlebih ker kan lgpun aku dengar buat whitening ni tak bagus nanti dia akan menghakis gigi, so kita pun borong lah ubat gigi n apa2 yang patut kat klinik tuh. Total untuk buat scalling adalah rm200++ untuk hubby dan jugak aku...

Pic masa tgh buat scaling tak sempat ambik lupa hakak ko so layan pic ni jer lah ekk tak yah beli ubat gigi setahun lepas ni gosok jangan tak gosok hokayyyyyy

ada ubat gigi, ada berus gigi so lepas makan kena rajin2 gosok gigi








No comments:

Post a Comment