Click here!!!

Friday, January 18, 2013

He's growing up fast!!!


Skang ni ada tukang kemas baru kat rumah aku tapi biasanya dia mengemas separuh jalan jerk tak pernah siap kemas sebab tuh dia tak dibayar gaji mcm mana nak bayar gaji kerja tak memuaskan balik2 nanti aku yg kena kemas balik, ni bukan pembantu dari indonesia atau phillipine nak marah pulak tak sampai hati dia sepah mcm mana pun aku kemas balik aku diam jer, sabar jerk aku redha sebab pembantu aku ni cute, korang nak tahu saper pembantu aku ni jommm aku share pic, tgk ni pembantu aku ni satu satu dia kemas (sepahkan) mentang - mentang ler dia budak baru belajar semua benda dia nak explore tapi paling tak tahan dia explore jer tak pe ni dia buat experiment dengan merasa sekali habis semua benda yg dia jumpa dia nak masuk mulut, kadang2 benda besar pun dia nak masuk mulut kalau dia senyum senget tuh ada lah something yg dia buat, kalo aku dari dapur aku kedepan kelam kabut dia melompat adaah tuh benda yg dia buat cepat2 aku korek mulut dia, tp lepas tuh dapat lah habuan utk aku hihihi... eiii anak bujang aku ni mcm2 aiii jangan lah aku terlepas pandang walau sedetik pun

percubaan nak memanjat pulak

kaki sebelah kanan tak berjaya mari guna kaki kiri pulak

percubaan hampir berjaya

penat lah mcm tak berjaya jerk

eh mcm ada benda lain yg lebih menarik jerk

apa benda ni heran btol lah!!!!
korang tgk mcm mana ler aku tak ckp tukang kemas abis semua benda dia nak explore itu belom lagik aku masukkan dia dlm playpen semua toys n bola yg ada dlm tuh dia campak keluar, aku ngan hubby terkutip kutip nak masukkan balik, dia kat dalam tergelak- gelak, aiyyya geram btol aku tgk budak kecik ni nanti sikit hari biler dah besar mummy akan ckp mcm ni "iman kutip semua mainan yg awak dah sepahkan tuh"  hahahahaha baru dia tahu... skang ni turn mummy nanti turn awak pulak, tungguuuu ahhahaaha... (ketawan mcm org jahat)

belajar ABC seawal mungkin

sepah pun tak pe mummy kemaskan

semoga di berikan hati yang terang untuk belajar ilmu di dunia dan di akhirat

No comments:

Post a Comment