Click here!!!

Tuesday, January 25, 2011

Jalan- jalan at Pavilion

Salam semua,

Kalau anda semua nak tahu kan saya tak selalu ke Pavilion sebab dah banyak sangat tempat shopping kat KL ni so kalau nak Pavilion tuh mesti ada sebab, so weekend hari tuh dapatlah ajak hubby ke Pavilion sebab nak cari barang sikit lgpun nak dekat CNY kan so mesti lah sale tak hingat2 so jejakkan kaki ke sana kali yang ketiga kot rasanya, hubby terus ke Shine Shine Car Wash nak polish kereta since dia adalah member so boleh lah polish kereta free yer...

Lepas tuh pusing- pusing lah satu Pavilion ni masuk parkson lah, masuk sana lah sini lah, rasa mcm tak best jerk tp kalo nak mencari barang- barang branded haaaa mmg sesuai lah Pavilion ni sebab banyak jenis kedai yg mcm tuh tp hari tuh saya tak plan nak shopping yg besar- besar, sajer jalan- jalan n nak cuci mata

Lepas dah dapat apa yang dihajati maka saya n hubby baru lah terasa lapar n we all p makan kat foodcourt dia, nak mencari foodcourt pun satu hal jugak, dah mmg jarang jejakkan kaki ke sini, maka berpusing dua tiga kali jugak lah, dah ler besau.. lepas dah dapat barang yg di cari baru ler rasa penat + sakit kaki hahaaha... mmg begituh

Chicken chop utk hubby n rojak

rojak makan berdua, sedap gak

kuey teow utk saya ada udang n kerang, sedap... saya bagi A


so not bad, having a great weekend with lovely hubby.. kalo mcm tuh tiap2 weekend kan best jalan- jalan + shopping jerk, balik rumah jerk semua dah siap kemas hahahahah...
So dah lepas isi perut semua plan nak gerak balik dah tp sampai ke park cark kereta lak belum siap, so saya pun ckp lah dgn hubby ni u nak temankan i cari barang ker atau i yang temankan u polish kereta hahahahah... polish kereta lama benau berejam- rejam, penat akak nunggu dk nun

No comments:

Post a Comment