Click here!!!

Monday, January 17, 2011

Lagu favourite dari dulu hingga sekarang

Saya suka lagu- lagu dari krisdayanti, dari dulu hingga kini semua saya dengar lagu- lagu Krisdayanti tapi nampaknya lately ni lebih banyak gossip Krisdayanti dari album baru dia dan gossip dia yang terbaru dia dah ada tarikh nikah, apa- apa pun semoga dia berbahagia dengan pilihan hatinya yang terbaru ini...

Saya masih ingat lagi dulu- dulu waktu saya masih muda dan bujang saya kerap kali dengar lagu ini dan saya suka nyanyi lagu ini, bagi saya lirik lagu ini penuh dengan seribu makna serta pengertian dan hari ini saya suka nak dengarkan lagu ini untuk hubby saya jugak...

Saya nak sharekan lagu ini untuk sesiapa yang belum pernah dengar atau pun tak perasan tentang lagu ini



Mencintaimu

Mencintai mu
Seumur hidup ku
Selamanya
Setia menanti

Walau di hati saja
Seluruh hidup ku
Selamanya
Kau tetap milik ku

( korus )
Hanya satu yang tak mungkin kembali
Hanya satu yang tak pernah terjadi
Segalanya teramat berarti di hati ku
Selamanya...

Mencintai mu
Seumur hidup ku
Selamanya
Kau tetap milik ku

No comments:

Post a Comment