Click here!!!

Tuesday, February 1, 2011

Dinner 2011

Salam semua,

Maaf dah lama tak mengupdate blog sebab ada perkara yang baru selesai semalam, InsyaAllah kalo ada good news nanti kita kongsikan bersama yer..
Hari ni hari terakhir untuk minggu ni saya bekerja, so ada sedikit cerita untuk dikongsikan untuk semua sebelum saya bercuti dan kalau sempat time cuti nanti saya curi- curi masa nak berblogging gak..
So last week friday company ada buat appreciation dinner untuk semua staff kesayangan (sayang ker???) hihihi.. boleh lah sebab last year kita cuma ada event utk hari raya jer so this year ada dinner, mula- mula saya tak plan nak join sebab macam malas gituh.. agak mengada- ngada sebab suruh pergi dinner free- free pun tak nak, nanti kalo company tak buat dinner baru tahu, kerja lah selama sepuluh tahun tanpa ada dinner or any event utk staff baru lah puas!!! ok so mmg dah decide tak mau pergi sebab mcm no mood gituh tp hubby suruh pergi join gak mix around ngan org- org opis lain..
Last minute a day before accept invitation so duk pening nak pakai baju apa sebab theme nyer adalah "NITE AT THE MOVIES" oleh gituh, akak nak jd apa ni alahai berangan nak jd lara croft giler apa mmg lah tak sesuwai n tak masuk akal ahahaha, so nak jd puteri gunung ledang tp alamak kena berkemban lah pulak kan so last- last jd jer lah marjina dlm ali baba bujang lapok, lagi lah senang tak payah pening- pening pakai jerk apa yg ada tuh, tak perlu sibuk- sibuk nak menyewa bagai semua, simple...

so majlis start dlm kul 8.00 pm mcm tuh so mmg semua org bercostume mcm mmg betul- betul nak shooting movie hahahah tak hingat... sib baik saya tak hover tau malu akak nanti.. so this time sajer lah nak join kan mana ler tahu lepas ni takde peluang lagi dah so ini lah masanya pun kan, so permulaan agak slow lah.. menu utk malam ni chinese food ok, saya nak bg B++ not bad opsss lupa nak cerita kan dinner ni diorg buat kat Crowne Plaza Mutiara, Kuala Lumpur last time pun diorg buat kat sini gak...

So ada beberapa group yang perform mlm ni, ada orang kurang upaya yang di jemput ha... part ni aku mmg agree at least kan sambil berlibur leh gak membantu diorg ni tau.. tp yang lain- lain mcm tak best lah nampak semua org mcm tak enjoy n nampak mcm majlis syok sendiri, so sampai ke habis mmg this time lucky draw nnumber saya mmg tak naik so baik berhenti berharap sebelum menangis teresak- esak hokay, tak macam dua tahun lepas actually lucky draw saya dpt 2nd Grand Prize tp tu citer dua tahu lepas lah yer.. but this time balik tangan kosong takde rezeki..

So dlm pukul 10.30 p.m mcm tuh baru ler rasa mcm enjoy skit sebab hero dah keluar, ramli sarip papa rock wow mmg great!!! mmg best dia perform mlm tuh di samping man kidal so baru nampak semua enjoy dan teruja, lebih kurang dlm pukul 12.00 mcm tuh baru majlis habis so conclusion nyer kalau lah Ramli Sarip tak de malam tuh sure lah saya di antara org yg paling boring + bosan, anyway ada few picture untuk di kongsi apa- apa pun jom layan....

Chinese food

azian

azian n navy


Management team

Our CEO


Ameyull



Black pepper prawn

sangat sedap hokay!!!!

nak bg A++











No comments:

Post a Comment