Click here!!!

Monday, February 28, 2011

Makin hari makin malas

Salam semua,

Maaf dah lama tak update blog, saya nyer USB cable camera hilang ntah mana ntah so kalau nak bloggging tp tak masukkan pic rasa mcm tak best + tak puas tu yang mood nak berblogging dah hilang entah ke mana...
Ish mana ler pergi nya leh hilang pulak, lgpun lately ni rasa malas ditambahkan lagi mata sebelah kiri yang asyik rasa penat ni jer, anyway dah dua tiga minggu saya perasan anak mata sebelah kiri macam ada something tapi saya biar sebab ingat takde apa2 tp tiap2 hari saya rasa mata penat n pedih hanya di sebelah kiri so last week hubby bawak saya pergi Sunway Medical Centre nak cek mata so doc kata sebab selalu kena habuk + kena cahaya matahari sebab saya malas nak pakai sunglasses n kering.. so doc check pressure mata dia kata 18 sib baik bukan 21 sebab 21 tuh boleh mengakibatkan buta kalau pressure terlalu tinggi, huh ngeri lah saya perkara yang berkaitan dengan mata ni...

So skang ni doc bagi ubat n dalam masa 2 minggu lagi saya kena dtg n buat follow up lagi n hopefully mata dah back to normal, ngeri lah wey org usik2 mata ni sebab tuh saya tak pernah n tak berjaya nak pakai contact lens sebab mata tak leh terusik hihihiihi... motip nak pakai contact lens (mengada- ngada) wakakakaka!!!!

No comments:

Post a Comment