Click here!!!

Monday, February 14, 2011

Gatal kaki nak main futsal

Salam semua,

Apa khabar semua teman- teman serta sahabat handai, semoga semua nya dalam keadaan bahagia senantiasa...
Ok maaf sebab dah lama tak update saya kehilangan USB cable nak upload pic dr camera, huh mana ler perginya dah cari- cari masih tak jumpa jugak... takper lah saya dah tak nak cari lagi, biar dia yang cari saya pulak

Hari isnin ni agak sunyi sikit especially di opis saya tadi sebab ada satu dept dah tukar floor so hanya tinggal beberapa ketul sahaja di opis so alangkah bosan nyer biler berada di opis sebab kawan2 nak bergossip dah takde, yang ada semua lelaki saya lah sekuntum bunga taik ayam yang ada pun.

So balik kerja arini pergi teman hubby main futsal kat Sport Planet Ampang, saya tak kisah kalu hubby nak main futsal on weekdays tp kalo boleh on weekend saya lagi prefer hubby spend time bersama.. sebab waktu cuti macam tu lah perlu di manfaatkan secukupnya..
biler saya tgk hubby main futsal saya pun rasa gian dan gatal kaki nak join sekali, dah bertahun dah rasanya saya tak main futsal ni dan rasanya kali terakhir saya main futsal pada 2005 macam tuh.. sekarang ni biler di fikir- fikirkan balik mmg tak mampu dah nak berlari mengejar bola, dulu seminggu dua kali saya ada training sebab every year kita ada futsal tournament

la ni saya dah tak main futsal lagik sebab semua geng2 saya dah pencen setelah melahirkan anak, dan masing - masing dah tak larat sebab badan telah berkembang dengan jaya nya!!!!
tapi tak dpt main pun tak per lah janji dapat teman hubby pergi main futsal, nanti saya mintak hubby belanja saya kat Bora ombak sebagai upah :-D

zaman- zaman anak dara main futsal tak hingat donia



No comments:

Post a Comment