Click here!!!

Monday, February 28, 2011

Impian jadi kenyataan

Salam semua,

Kalau dah ada mood nak berblogging tuh satu hari tuh macam- macam benda lah yang kita nak cerita tak habis- habis, kali ni sajer nak share picture baby yang cute2 mana tahu kalau ada rezeki nanti dapat baby cute macam yang kita impikan jugak..

Orang kata biasanya kalau apa yang kita impikan pasti kita akan dpt suatu hari nanti, ada betul nye jugak kot sebab dulu saya masih ingat lagi biler saya lalu jer klcc n ternampak bangunan Petronas Twin towers tuh saya selalu tergerak dlm hati alangkah bagusnya kalau saya dapat kerja kat sini satu hari nanti n saya tak pun tak berapa confident dengan apa yang saya impikan dan hari ni dah sepuluh tahun tapi saya masih bekerja dibangunan yang saya impikan dulu, alangkah indah nya biler semua impian kita akan jadi kenyataan dan ada perkara juga yang kita impikan tapi tak menjadi kenyataan sebab saya yakin Tuhan sebenarnya lebih tahu mana yang terbaik untuk kita..

Saya pernah impikan untuk berkahwin dengan lelaki yang boleh menjaga saya sepenuh hati dan alhamdulillah walaupun perit jerih saya dlm nak menemui cinta sejati akhirnya Tuhan kurniakan saya sesuatu yang tak ternilai walaupun telah berbagai dugaan serta ujian yang telah diberikan untuk saya, kalau saya tahu banyak perkara yang baik akan berlaku dalam hidup ini pasti awal- awal lagi saya akan redha dengan semua ujian serta dugaanNya...

No comments:

Post a Comment