Click here!!!

Tuesday, January 25, 2011

Prosperity Beef Burger McD


Salam semua,

Semalam setelah sekian lama nyer saya tak naik lrt tapi semalam saya balik kerja naik lrt sebab hubby masih demam n tak sampai hati nak suruh dia ambil saya balik office, walhal dia dah bersiap nak ambil saya kat office tapi disebabkan saya malas nak suruh dia menempuh jalan yang jem kat kl ni so ada baiknya saya yang balik naik lrt, so semalam naik lrt ke masjid jamek n tukar tren naik star ke Bukit Jalil, naik lrt putra dapat tren baru tapi naik lrt star mak oiii hazabnyer dengan driver yang tak reti sabau nak tutup pintu, dengan tren yang penuh dengan manusia dan bau yang harum, dengan tren yang dah berbunyik macam besi buruk, dengan driver yang buat announcement yang salah tanpa ada rasa bersalah... erkkkk tak suka hokay...

So hubby tunggu kat Bukit Jalil jer senang sikit boleh balik kerja dengan aman tanpa mengharung jalan jem, so lepas balik kerja hubby kata dia nak makan prosperity burger, teringin hokay walaupun demam cian dia hihihi...
so jom lah kita ke McDonald's Equine Park, dalam hati berfikir- fikir mcm mana lah nak makan sambil nak menikmati ni sebab hati dan perasaan duk pikir eh diet lah, eh boleh lah, eh diet lah, eh boleh lah... at last saya decide nak share makan dan jama- jama sikit jer hubby nyer prosperity McD, sebab saya confirm lepas habis makan tuh confirm saya akan rasa bersalah tak hingat so kita makan sikit- sikit jer lah walhal saya yang makan lebih- lebih tapi konon- konon share so saya perasan lah tak makan banyak... hihihihi macam- macam... so saper yang belum makan lagik kena pergi cepat ok so nanti leh ulang- ulang makan sampai muak..

sakit tekak tp minum ais kan

sedappp
ready???

4 comments:

  1. alamak....baru nak diet start ari nih (^_^) mengancam lak tgk burger...uwaaaaaaaa....haruskah singgah kat McD dulu sebelum balik umah??TIDAKK!!!!

    ReplyDelete
  2. sama lah saya pun baru start diet, tapi tgk prosperity tu tak tahan lah kena makan gak skit, jgn tak singgat nanti teringat - ingat tau ;-)

    ReplyDelete
  3. heheh...dah mkn dah...pueh hatii...pas neh tak teringat22 dah..kalau windua tunggu next year lak..hehhe (^_^)

    ReplyDelete